ponedjeljak, 20. studenoga 2017.

IZNIJELI JE KAO VREĆU! Sanja RASKINULA sa Matorom, ona doživjela nervni slom, pa postala agresivna!


Poslije žurke došlo je do totalnog ljubavnog raspada između Sanje Stanković i Jovane Tomić Matore. Plavuša se na Jovanu naljutila, zbog čega je otišla u krevet da spava. Kako bi ispravila grešku, Matora je pokušala da je razveseli. To joj nije pošlo za rukom, a u jednom trenutku, Jovana je krenula da legne pored Sanje, međutim završila je na podu gdje je ležala neko vrijeme.

– Začepi! Skloni se od mene! Neću da pravim budalu od sebe. Nabošću te u glavu! Obećala si mi da nećeš piti, drugo ne možeš tako da se ponašaš. Ne možeš da mi stiskaš vrat i ruku! Završila sam sa tobom! Nisam ti ja kao one tamo k*rvetine! – ljuta je bila Sanja.


– Nemoj ti da se k*rčiš! Takav si ološ ispala večeras. Ti si debiluša. Ti griješiš prema meni. Neću te pustiti – odgovorila je Matora.

Cijela situacija prebacila se u dvorište, gdje su se njih dvije gurkale i pratile. Sanja nije znala kako da prekine cijelu dramu, pa je otišla na farmu, gdje je počela da plače. Tamo joj se pridružila Luna koja joj je bila rame za utjehu, ali brzo je ponovo stigla Matora.
– Znaš kakva scena, ja dolazim do kuće, vidim Jovanu i Sanju koje se obaraju. Obezbjeđenje ih razdvaja, ova jedna leži na podu, ova druga plače. Ja ću se ubiti sa njima– rekla je Luna ukućanima u spavaćoj sobi.

– Hoćeš ja da nalupam sad tvoju drugaricu? Što si ti ljuta na mene? Tebi kao treba Zorana? – rekla je Matora Sanji, a onda se obratila Zorani: Mrš u p*čku materinu, pi*ko mala! Je*aću ti mater u p*čku, baš zbog toga što si jedna p*čka! Ti si njena drugarica? Ti nju više voliš od mene? Ti si mangup? Ti si ku*ac jedan! – bijesna je bila Jovana.
Ljubavni problemi su se ponovo vratili u spavaću sobu, a u krevetu oko Sanje bile su i ostale zadrugarke. Jovani je zasmetao jedan komentar zbog čega je pokušala fizički da se obračuna sa Zoranom, međutim u tome je bila spriječena od strane obezbjeđenja koje je sve vrijeme držalo situaciju pod kontrolom.
Matora je na kraju završila u sobi za rehabilitaciju. Tamo je Miki Đuričić, pokušao da je umiri, međutim Jovana nije mogla da se pomiri sa činjenicom da više nije u nekoj vrsti ljubavne veze sa Sanjom, zbog čega je čak i razvalila donji dio vrata od sobe za rehabilitaciju i počela da lupa glavom od zid.

Nema komentara:

Objavi komentar