ponedjeljak, 20. studenoga 2017.

ISPOVIJEST LEPE BRENE: Istina o mom braku i razvodu!


Tek što je proslavila 57. rođendan, naša čuvena pjevačica Lepa Brena privela je kraju pjesme za novi album, kojim će narednog vikenda otpočeti i svjetsku turneju. Kada podvuče crtu za sve što je proživjela, ponosno kaže da se iza profesionalnog uspjeha krije porodični mir, ljubav njenog supruga Slobodana Bobe Živojinovića i uspjesi njihovih sinova Filipa, Stefana i Viktora.

Lepa Brena je otvorila dušu i progovorila o medijskim pričama da je Boba maltretira.



– One potiču od plaćenih botova. Zbog uspjeha Granda i naših emisija ja sam uvijek koletaralna šteta: ili kradem struju, ili sam maltretirana ili sam stipsa… Valjda bi im bilo lakše da sam nečasna osoba koja ima zaštitu „odozgo“, i koja je uspjela preko neke veze. Nažalost tih pojedinaca, ja sam normalna žena sa malo jačim koeficijentom inteligencije što se kod nas teško oprašta. Volim da kažem: svako ko je normalan ovdje, zapravo nije normalan.



Na pitanje da li je ikada pomišljala na razvod, Brena odgovara:



– Brak je za mene ipak sveta oaza mira i najbolji prijatelj života. Samo pored pravog muškaraca možeš biti prava žena. Boba je kreator naših najvećih poslova i našeg privatnog života. Pravo je uživanje biti pored takvog čovjeka i pratiti ga! Od početka bili smo zauzeti svojim profesijama jer je svako u onome što radi bio najbolji. Taj trend se nastavio i u braku što nas je vjerovatno i održalo. Ne znam kako žive ljudi koji su 24 časa usmjereni jedno na drugo.

Nema komentara:

Objavi komentar